Barbie's Room Shop on Etsy

jueves, 9 de junio de 2011

1st Young Bedroom Set.

Ok, that's me again!!! I've finished my two young bedroom sets and I want to share them with everybody. First is a single room set that include a single bed, which also can be used as a couch, a closet, a bedside table and a dressing table. It is the first time that I use paper for walls and I like pretty much the result. I hope you like it too!!! Thanks for watching!!! Regards, Rose!!!

Bueno, soy yo de nuevo!!! He terminado mis dos dormitorios juveniles y quisiera compartirlos con tod@s. El primero es un dormitorio individualque incluye una cama individual, que tambien puede ser usada como sofa, un armario, una mesilla y un tocador. Esta es la primera vez que utilizo papel para las paredes y me gusta mucho el resultado. Espero que tambien os guste!!! Gracias por mirar!!! Recuerdos, Rose!!!






1 comentario:

  1. Juego de cama interesante - me gusta como los cajones atan a la cama.

    Interesting bed set - I like how the drawers attach to the bed.

    D7ana
    http://phillycollector.blogspot.com/

    ResponderEliminar